Marvel'in Örümcek Adamında hızlı seyahat etmenin az sebebi var. Insomniac Games'in çizdiği gibi Manhattan, ışıltılı ama kompakt bir metropoldür: iki nokta uzak değildir. Daha da önemlisi, A'dan B'ye gitmek, bu Örümcek Adam için otantik bir zevktir. Kentin sokakları ve vahşi mavi gökyüzü arasındaki ninnini görmek, web salınıyor. Neden sadece birkaç saniye önce hedefinize ulaşmak için hepsini atlamak istersiniz?
Ancak, hızlı seyahat kullanacak olursanız, büyüleyici bir kıyafeti olan Insomniac Games'in gerçekte nasıl göründüğünün farkına varacaksınız. Hızlı seyahat, bir yükleme ekranı ile ele alınır, elbette, ama ne ekran! İşte metrodaki Spidey, tam kostümlü, telefonunu kontrol eden, bir baş kayışından asılı duran kol, hafifçe sallantının yanına sarkan. Bu fikre kaçınılmaz olarak birkaç şey var. Onlardan birinde, yanında bir koltukta oturtulmuş bir stereo ile birlikte başını salladı. Bir diğerinde, bir adam uykuda ve Örümcek Adam'ın omzuna başını dinlendiriyor. Örümcek Adam'la, kostümlü olarak, yol arkadaşlarının ilgisiz çarpışmaları arasında harika bir şey var. Batman asla tüpü böyle sürüklemez.
Bu kısmen oyuncu isteğine bir yorum, sanırım. Hızlı olmayan seyahatin belirleyici bir sevinç olduğu bir oyunda hızlı seyahat etmek mi istiyorsunuz? Peki işte gidiyorsun o zaman. Kısmen, yine de, daha fazla oyunun denemesi ve gitmesi gereken bir şey. Insomniac'in burada yaptıklarına özel bir çeşit zenginlik var, ki bu da bir şaka - ve birazcık karakter ve dünya inşaası - sık sık oyunun düz olduğu bir yere dönüşüyor. Her anın olanaklarına uyan bir oyun tasarım ekibinin lüksten söz ediyor. Geçenlerde RPG Maker'da Giada'nın parçasını okuyarak, middleware motorlarının bazen kendi tasarruf sistemleriyle ve bu tip bir caz paketiyle geldiğini fark ettim. Tasarımcılar bazen bile, yaratıcılık için bir kesme noktası olduğunu hissediyor gibi görünmektedirler. Yazmak için kabul edilebilir bir yer, çünkü hiç kimse gerçekten dikkat etmiyor ve kimse özel bir şey beklemiyor.
Bu bana iki şeyi hatırlatıyor. Birincisi, Insomniac'in bu alanda bir formu var. Sunset Overdrive'ın zevklerinden biri - sevmeye devam ettiğim bir oyun ve umarım en sonunda bir PC sürümü alır - karakter respawns'ı ele alma biçimiydi. Savaş alanında ölürsen, birkaç saniye sonra geri dönmedin. Bir köşede koşarken hız minibüsünden itilmiş olabilirsiniz. Mumya sargılarında bir lahitden çıkabilirsin. Bill ve Ted telefon kulübesinden çıkabilirsin. Başka bir oyunda respawning hakkında başka kim düşünüyor? Günbatımı Overdrive, duvar kırıcı popco riffing'in çok kabul edilebilir olduğu bir atmosfer vardı, ama bu kadar özel bir çeşit cömertlik gibi hissettim, bu yüzden çok fazla zaman ve çaba harcayarak bu kadar özel bir şey hissettirin. Özellikle hoş karşılandı - Örümcek Adam'daki hızlı seyahat için de aynı şey geçerli - oyunun temelleri çok tanıdık ve iyi yolculuklar yapılmış. Size başka bir yerde olduğunu bildiğimiz bir şey veriyoruz, oyun söylüyordur, bu yüzden bu küçük ayrıntıda size muhtemelen beklemediğiniz bir şey vereceğiz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Örümcek Adam'daki hızlı seyahat dehayla dokunuyor
Marvel'in Örümcek Adamında hızlı seyahat etmenin az sebebi var. Insomniac Games'in çizdiği gibi Manhattan, ışıltılı ama kompakt bir ...
-
Evet, oyun olsun çamurdan olsun diyorsanız. Çamurr gibi grafikler için ragnos gardaşımızın yaptığı yamayı indirin kurun, pc niz gençleşsin. ...
-
Evet,yanlış duymadınız. Geliyor değil geldi bile ama henüz kararlı sürüm değil. GTA SA , SA-MP ve MTA sayesinde halen daha birçok kişi taraf...
-
Rockstar, oyuncuların Red Dead Redemption 2 ile temasa geçeceği bazı karakterleri alay ediyor. Red Dead Redemption 2 sadece bir aydan uza...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder